Найпопулярніші питання та відповіді

 
Що потрібно для посадки?
 
Час відправлення і прибуття?
 
Якщо не відображує потрібного рейсу?
 
Чи точно буде рейс?
 
Чи можна брати тварин з собою?
 
Як повернути придбаний квиток, якщо я купив його на вашому сайті?
 
У мене квиток на ваш рейс, але куплений на іншому сайті, як його повернути?
 
Чи можливо змінити дату або час поїздки?
 
Що робити, якщо в квитку невірно вказані ім'я та прізвище пасажира?
 
Я оплатив(ла) квиток, прийшла квитанція на e-mail про оплату, але квитка немає?
 
Що робити, якщо мій рейс скасували або автобус не приїхав?
 
Вільна посадка, як вибрати місце?
 
Чи можна передати посилку?
 
Дайте номер водія. Я передав посилку, проте автобус не приїхав, а водій не відповідає на дзвінки
 
Обов’язково реєструватися на вашому сайті?
 
 Що робити якщо я втратив свій багаж?

Якщо Ви забули багаж у автобусі, телефонуйте у наш контакт-центр за номером 098 815 4444

 

Для того, щоб залишити пропозицію або скаргу, заповніть, будь ласка, форму за посиланням: Натисніть ТУТ

Помилка

Ок
Відміна
Ок