Питання та відповіді
Купівля та повернення квитків
У квитку завжди вказується місцевий час пункту, в якому Ви перебуваєте. Наприклад, якщо у Вас квиток на рейс Варшава-Львів, відправлення буде за Варшавським часом, а прибуття - за часом у Львові. Рекомендуємо звертати особливу увагу на різницю в часових поясах, якщо Ви плануєте поїздку з пересадками.Час прибуття вказується згідно дозвільних документів та є орінтовним і залежить від черг на кордоні. Тому якщо у Вас є пересадка на інший транспорт радимо брати квитки з запасом часу.
На нашому сайті відображені всі актуальні рейси з наявністю місць на обрану дату. В іншому випадку, якщо Ви знаєте інформацію про цей рейс а його немає у списку, це вказує на те, що всі місця на цей рейс вже продано.
Тварин не перевозимо.
На нашому сайті у розділі Повернення квитків https://ewe.ua/return
В такому випадку Вам необхідно перейти на той сайт, де було придбано квиток, і знайти відповідний розділ про повернення коштів.
Перенести рейс на інший день після оплати квитків можливо лише один раз. Для цього необхідно зателефонувати на call-center за номером +380988154444. Після зміни дати виїзду новий квиток поверненню більше не підлягає.
В такому випадку можна написати на нашу електронну пошту support@ewe.ua , а саме: номер квитка, дані з помилкою, дані як необхідно виправити. Таку операцію слід зробити не менш як за 48 годин до відправлення.
Ви можете зателефонувати оператору, або напишіть на support@ewe.ua і вкажіть номер замовлення або номер телефону, який Ви вказували при замовленні квитка, або зробіть фото квитанції про оплату. Оператор перевірить чи пройшла оплата, або відправить квиток знову. Якщо оплата не підтверджена, передзвоніть в банк, і підтвердіть Ваш платіж в телефонному режимі. В деяких випадках, перегляньте у Вашій електронній скриньці в розділі “Спам”. Також Ви можете переглянути квиток на сайті в особистому кабінеті, у розділі "Історія замовлень"
У разі скасування рейсу перевізником, Ви заздалегідь отримаєте смс-повідомлення, або Вам зателефонує наш оператор на номер телефону, який вказаний при оформленні замовлення. Також можливе сповіщення на електронну пошту. Тому дуже важливо вводити коректний номер телефону, і електронну пошту, щоб ми змогли попередити Вас про зміни.
Вільна посадка означає, що на цьому рейсі обмежено вибір конкретного місця і фактичний номер місця буде визначено диспетчером безпосередньо при посадці в рейс. Рекомендуємо Вам приходити на посадку завчасно.
Нажаль, наша компанія не надає послуг з відправлення посилок і інших багажів автобусними рейсами. Ми займаємось тільки пасажирськими перевезеннями.
Наша компанія здійснює тільки продаж автобусних квитків. В нас немає послуги “передача посилки”, і ми не несемо відповідальності за збереження Вашої посилки.
Якщо Ви забули багаж у автобусі, телефонуйте у наш контакт-центр за номером 098 815 4444
Так. Кожен пасажир, який придбав квиток, отримує страховий поліс, який діє на час поїздки від ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ». Більше інформації за посиланням
Зворотній зв’язок
Залиште Ваші дані і наш менеджер зателефонує Вам