Питання та відповіді

Купівля та повернення квитків

Для посадки в автобус пасажир зобов’язаний мати всі необхідні документи для перетину кордону, і квиток на автобус.

У квитку завжди вказується місцевий час пункту, в якому Ви перебуваєте. Наприклад, якщо у Вас квиток на рейс Варшава-Львів, відправлення буде за Варшавським часом, а прибуття - за часом у Львові. Рекомендуємо звертати особливу увагу на різницю в часових поясах, якщо Ви плануєте поїздку з пересадками.Час прибуття вказується згідно дозвільних документів та є орінтовним і залежить від черг на кордоні. Тому якщо у Вас є пересадка на інший транспорт радимо брати квитки з запасом часу.

На нашому сайті відображені всі актуальні рейси з наявністю місць на обрану дату. В іншому випадку, якщо Ви знаєте інформацію про цей рейс а його немає у списку, це вказує на те, що всі місця на цей рейс вже продано.

Вся інформація про рейс, що відображається на нашому сайті в розкладі рейсів і зазначена в ваших квитках - актуальна і надана Перевізником.

Тварин не перевозимо. 

В такому випадку Вам необхідно перейти на той сайт, де було придбано квиток, і знайти відповідний розділ про повернення коштів.

На жаль, на даний момент, редагувати обрану годину або дату поїздки; перенести рейс на інший день або змінити обрані місця після оплати квитків неможливо. У більшості випадків, Ви можете повернути вже придбаний квиток до початку рейсу і вибрати нові квитки на необхідну Вам дату і час поїздки.

В такому випадку можна написати на нашу електронну пошту support@ewe.ua , а саме: номер квитка, дані з помилкою, дані як необхідно виправити. Таку операцію слід зробити не менш як за 48 годин до відправлення.

Ви можете зателефонувати оператору, або напишіть на support@ewe.ua і вкажіть номер замовлення або номер телефону, який Ви вказували при замовленні квитка, або зробіть фото квитанції про оплату. Оператор перевірить чи пройшла оплата, або відправить квиток знову. Якщо оплата не підтверджена, передзвоніть в банк, і підтвердіть Ваш платіж в телефонному режимі. В деяких випадках, перегляньте у Вашій електронній скриньці в розділі “Спам”. Також Ви можете переглянути квиток на сайті в особистому кабінеті, у розділі "Історія замовлень"

У разі скасування рейсу перевізником, Ви заздалегідь отримаєте смс-повідомлення, або Вам зателефонує наш оператор на номер телефону, який вказаний при оформленні замовлення. Також можливе сповіщення на електронну пошту. Тому дуже важливо вводити коректний номер телефону, і електронну пошту, щоб ми змогли попередити Вас про зміни.

Вільна посадка означає, що на цьому рейсі обмежено вибір конкретного місця і фактичний номер місця буде визначено диспетчером безпосередньо при посадці в рейс. Рекомендуємо Вам приходити на посадку завчасно.

Нажаль, наша компанія не надає послуг з відправлення посилок і інших багажів автобусними рейсами. Ми займаємось тільки пасажирськими перевезеннями.

Наша компанія здійснює тільки продаж автобусних квитків. В нас немає послуги “передача посилки”, і ми не несемо відповідальності за збереження Вашої посилки.

Для того, щоб залишити пропозицію або скаргу, заповніть, будь ласка, форму за посиланням: Натисніть ТУТ
help
Служба підтримки (кол-центр):
+38 098 815 44 44

Зворотній зв’язок

Залиште Ваші дані і наш менеджер зателефонує Вам

Ми використовуємо файли cookie

Файли cookie допомагають нам забезпечити найкращий досвід використання нашого веб-сайту. Користуючись нашим веб-сайтом, ви погоджуєтесь використовувати файли cookie.