Повернення квитків


127+
автобусних маршрутів Повернення квитків
Для повернення квитка необхідно заповнити стандартну форму Заяви.
Заповнюється заява, що відповідає валюті, якою був сплачений квиток:
- заява для повернення квитка (завантажити).
Всі поля Заяви підлягають заповненню повною, актуальною та дійсною на момент заповнення інформацією. Заява з недостовірною, неактуальною або неповною інформацією не буде розглянута, а кошти за такою Заявою не будуть повернені.
Заповнену Заяву необхідно відсканувати та надіслати на електронну пошту: [email protected]
Також у випадку втрати або блокування карти , з якої було здійснено оплату квитка/-ків , до заяви необхідно додати відскановані 1 і 2 сторінки паспорта та ідентифікаційний код (або сторінку паспорта з відповідною відміткою).
Без надісланої Заяви квиток не підлягає скасуванню, прохання про повернення не підлягає розгляду, і кошти не будуть повернуті.
Сума утримання за невикористаний і повернутий квиток залежить від терміну від моменту надіслання Заяви до відправлення рейсу. Для уточнення цієї суми вам потрібно зателефонувати в офіс і уточнити цю суму у оператора.
Грошові кошти за повернутий квиток будуть виплачені особі, яка оплачувала квиток, тим же шляхом, яким він був оплачений, і на ті реквізити, з яких була зроблена оплата.
Акційні квитки повернненню не підлягають!
Термін повернення коштів займає до 30 календарних днів.