Повернення квитків

about
about
127+
автобусних маршрутів

Повернення квитків

Для повернення квитка необхідно заповнити стандартну форму Заяви.
Заповнюється заява, що відповідає валюті, якою був сплачений квиток:
 
Всі поля Заяви підлягають заповненню повною, актуальною та дійсною на момент заповнення інформацією. Заява з недостовірною, неактуальною або неповною інформацією не буде розглянута, а кошти за такою Заявою не будуть повернені.
 
 
Заповнену Заяву необхідно відсканувати та надіслати на електронну пошту: refund@ewe.ua
Також у випадку втрати або блокування карти , з якої було здійснено оплату квитка/-ків , до заяви необхідно  додати відскановані 1 і 2 сторінки паспорта та ідентифікаційний код (або сторінку паспорта з відповідною відміткою). 
Без надісланої Заяви квиток не підлягає скасуванню, прохання про повернення не підлягає розгляду, і кошти не будуть повернуті.
 
Сума утримання за невикористаний і повернутий квиток залежить від терміну від моменту надіслання Заяви до відправлення рейсу. Для уточнення цієї суми вам потрібно зателефонувати в офіс і уточнити цю суму у оператора.
Грошові кошти за повернутий квиток будуть виплачені особі, яка оплачувала квиток, тим же шляхом, яким він був оплачений, і на ті реквізити, з яких була зроблена оплата.

Акційні квитки повернненню не підлягають! 
 
 
Термін повернення коштів займає до 30 календарних днів.

Ми використовуємо файли cookie

Файли cookie допомагають нам забезпечити найкращий досвід використання нашого веб-сайту. Користуючись нашим веб-сайтом, ви погоджуєтесь використовувати файли cookie.