Повернення квитків

Для повернення квитка необхідно заповнити стандартну форму Заяви.
Заповнюється заява, що відповідає валюті, якою був сплачений квиток:
  • заява для повернення квитка, сплаченого гривнями (завантажити).
  • заява для повернення квитка, сплаченого злотими (завантажити).
 
Всі поля Заяви підлягають заповненню повною, актуальною та дійсною на момент заповнення інформацією. Заява з недостовірною, неактуальною або неповною інформацією не буде розглянута, а кошти за такою Заявою не будуть повернені.
 
Заповнену Заяву необхідно відсканувати. Також потрібно відсканувати 1 і 2 сторінки паспорта та ідентифікаційний код (або сторінку паспорта з відповідною відміткою). Дані скани документів необхідно вислати на електронну пошту: refund@ewe.ua
Без надісланої Заяви квиток не підлягає скасуванню, прохання про повернення не підлягає розгляду, і кошти не будуть повернуті.
 
Сума утримання за невикористаний і повернутий квиток залежить від терміну від моменту надіслання Заяви до відправлення рейсу. Для уточнення цієї суми вам потрібно зателефонувати в офіс і уточнити цю суму у оператора.
Грошові кошти за повернутий квиток будуть виплачені особі, яка оплачувала квиток, тим же шляхом, яким він був оплачений, і на ті реквізити, з яких була зроблена оплата.
 
Важливо!
Заяви на повернення фіксуються з 9:30 до 19:00 в будні дні, і з 10.00 до 17.00 у вихідні дні тижня.
 
Термін повернення коштів займає до 30 календарних днів.

Помилка

Ок
Відміна
Ок