Повернення квитків

Для повернення квитка необхідно заповнити стандартну форму Заяви.
Заповнюється заява, що відповідає валюті, якою був сплачений квиток:
  • заява для повернення квитка, сплаченого гривнями (завантажити).
  • заява для повернення квитка, сплаченого злотими (завантажити).
 
Всі поля Заяви підлягають заповненню повною, актуальною та дійсною на момент заповнення інформацією. Заява з недостовірною, неактуальною або неповною інформацією не буде розглянута, а кошти за такою Заявою не будуть повернені.
 
 
Заповнену Заяву необхідно відсканувати та надіслати на електронну пошту: refund@ewe.ua
Також у випадку втрати або блокування карти , з якої було здійснено оплату квитка/-ків , до заяви необхідно  додати відскановані 1 і 2 сторінки паспорта та ідентифікаційний код (або сторінку паспорта з відповідною відміткою). 
Без надісланої Заяви квиток не підлягає скасуванню, прохання про повернення не підлягає розгляду, і кошти не будуть повернуті.
 
Сума утримання за невикористаний і повернутий квиток залежить від терміну від моменту надіслання Заяви до відправлення рейсу. Для уточнення цієї суми вам потрібно зателефонувати в офіс і уточнити цю суму у оператора.
Грошові кошти за повернутий квиток будуть виплачені особі, яка оплачувала квиток, тим же шляхом, яким він був оплачений, і на ті реквізити, з яких була зроблена оплата.

Акційні квитки повернненню не підлягають! 
 
 
Термін повернення коштів займає до 30 календарних днів.

Помилка

Ок
Відміна
Ок