Квитки на автобус Калуш - Гданськ
Романтичний напрямок - рейс Калуш-Гданськ
Якщо вам до вподоби морська романтика, і ви без розуму від фламандської архітектури часів Відродження, поїздка в Гданськ з легкістю замінить вам подорож до Голландії. При цьому є чудова можливість поєднати прекрасне з корисним. Двері Гданської Політехніки відкриті для іноземних студентів з 1904 року. А Ярмарок святого Домініка, що проводиться з XIV століття - в наші дні одна із значущих культурно-масових подій в Європі: з барвистими парадами, концертами, виставками, конкурсами, змаганнями і торговими рядами.
Надійний сучасний спосіб купити квитки
Знайти автобус Калуш-Гданськ без пересадок - найважливіша складова майбутнього туру. Рейси нашої компанії курсують за самими різними маршрутами. Обрати всього за пару хвилин в інтерактивному розкладі і тут же забронювати безкоштовно квиток на автобус не становить труднощів.
Данциг у всій красі
Як би не називали це місто поляки і німці, вид колишнього Ганзейського вільного міста чудовий. Особливо багато найцінніших будівель було зведено запрошеними голландськими архітекторами на «Королівському тракті», що пролягає від в'їзних воріт до площі Довгий Ринок. В її центрі стоїть Ратуша, будівництво якої почалося ще в 1327 г. Однак після пожежі 1556 роки її довелося серйозно перебудовувати. На особливу увагу заслуговує її «Червона зала», своєю обробкою гідна прийомів коронованих осіб. До речі, на фасаді можна відшукати змінений герб міста, на якому голова лева повернута в бік Золотих Воріт. Згідно з легендою, він обернувся в очікуванні короля.
Про монаршу присутність красномовно свідчить резиденція в стилі маньєризму, названа Зеленими воротами. Помпезний Арсенал в тій же стилістиці в наш час втратив значення порохового складу і відданий Академії витончених мистецтв.
Амбарний острів згадується в літописах з давніх-давен, і вцілілі до наших днів приміщення зараз виглядають як шедеври декоративного зодчества. Дивом інженерної думки 1444 року є могутній «Журав», що виконував колись функції прибережної оборонної вежі, а до XIX століття служив підйомником для кораблів і вантажів.